بي مقدمه بگم


ღ♥ღ♪ طلوع يك عشق ♪ღ♥ღ


دلم گرفته از این فریبها و نیرنگها...نيستم! حرف هاي تازه هم ندارم

فقط با شما دردهاي کهنه را مرور مي کنم

ميبيني سکوتم را...؟

دوست داشتن هميشه گفتن نيست...ديدن نيست...

گاه سکوت است...گاه نگاه...من از سکوت گريزان بوده ام هميشه....

اما سالهاست که سکوت کرده ام

و اينك ترس مرا تکان ميدهد و من پيوسته به عقب بر مي گردم

و ازخود اين سوال را بارها مي پرسم! ايا راه را عوضي امده ام؟

دلم گرفته از اين فريبها و نيرنگها... از اين دو رويه مردمان بيهوده گر...

از انهايي که خدا را پشت يک تکه ابر پنهان کرده اند...



نظرات شما عزیزان:

kamran
ساعت12:35---23 دی 1390
سلام نيلو خانوم مچل من ادرستو از http://my.applechat.ir/niloofar/tab:coleaguesگرفتم منم اونجام بنام كامران اگه دوست داشتي به وب منم يه سري بزن

matin
ساعت23:26---21 مهر 1390
سلام نیلو جون خوبین؟
بی مقدمه بگم خودتو و وبلاگتو دوست می دارم خیلی زیباست.


iman
ساعت8:55---30 شهريور 1390
با سلام :
احتمالا سیستم تبادل لینک مشکل داره ، اخه من شما رو لینک کردم ولی از اون طرف نشد. لطفا بصورت دستی لینک کنید.



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| سه شنبه 27 / 6 / 1390برچسب:,| 1:10 | نيلوفر[niloofar.m2]|

De$ign:khanoomi